Darmowa wysyłka powyżej 150 zł

REGULAMIN

REGULAMIN SKLEPU MAD SOCKS

POSTANOWIENIA OGÓLNE

§ 1.
Sklep Internetowy MAD SOCKS działa pod adresem www.madsocks.pl, którego właścicielem jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą "MAD" Magdalena Skubisz z siedzibą w Warszawie pod adresem ul. Hanki Czaki 2 m. 136, NIP: 9521912346, REGON: 362622250.

§ 2.

Kontakt ze sklepem internetowym www.madsocks.pl możliwy jest poprzez adres mailowy: hello@madsocks.pl.

ZAKUP I REALIZACJA ZAMÓWIENIA

§ 3.
1. Warunkiem zawarcia umowy jest przesłanie przez Kupującego oferty kupna towaru, tj. złożenie zamówienia za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej sklepu i jej przyjęcie przez sklep MAD SOCKS.

2. Złożenie zamówienia w sklepie MAD SOCKS jest jednoznaczne z potwierdzeniem przez Kupującego, że zapoznał się z regulaminem oraz akceptacją wszystkich jego postanowień bez zastrzeżeń.

3. MAD SOCKS zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zamówienia do realizacji w przypadku, gdy dane podane przez klienta będą niepełne, nieprawidłowe lub okażą się nieprawdziwe.

§ 4. 
1. Znajdujący się na stronie internetowej sklepu system logowania zachowuje dane Kupujących potrzebne do wystawienia rachunku oraz dostarczenia towaru. Dane te są automatycznie umieszczone w formularzu przy następnym zamówieniu bez potrzeby ponownego ich wpisywania.

2. Dane, które zostaną podane podczas procesu rejestracji w naszym sklepie są chronione i nie będą w żaden sposób udostępnione innym osobom oraz firmom.

3. Kupujący po dokonaniu procesu logowania ma dostęp do swoich danych i w każdej chwili może je modyfikować.

4. Korzystanie z witryny sklepu internetowego MAD SOCKS oznacza wyrażenie zgody na gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych i danych firmy do celów marketingowych przez zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 002 r. Nr 101 poz. 926 wraz z późniejszymi zmianami).


PŁATNOŚĆ I DOSTAWA

§ 5.
1. Wpłaty za zakupiony towar należy dokonać w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

2. Wpłaty można dokonać poprzez:

Zwykły przelew, na numer konta: Idea Bank S.A. 05 1950 0001 2006 0458 1931 0001

lub 

Szybki przelew ONLINE. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.


Dostępne formy płatności:

Karty płatnicze:

* Visa

* Visa Electron

* MasterCard

* MasterCard Electronic

* Maestro

3. Brak wpływu należności za zmówienie w terminie do 5 dni od daty złożenia zamówienia, skutkuje jego anulowaniem.

4. W przypadku płatności kartą czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.

§ 6.
1. Czas przygotowania i dostawy zamówienia jest podany na stronie produktu i jest liczony od otrzymania przelewu na nasze konto bankowe.

2. Przesyłka jest wysyłana Pocztą Polską na wskazany przez zamawiającego adres.

§ 7.
1. Cena za towar jest wiążąca obie strony od momentu złożenia zamówienia i nie zawiera ona kosztów przesyłki w kwocie: 8 PLN lub 10 PLN (Polska) oraz 20 PLN (Unia Europejska), które należy doliczyć.

2. Wszystkie ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym MAD SOCKS są podane w złotych polskich.

3. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę.


ANULOWNIE ZAMÓWIENIA / ZWROT TOWARU

§ 8. 
1. Istnieje możliwość anulowania zamówienia w terminie 1 dnia od jego złożenia.

2. Anulować zamówienie można wyłącznie w formie elektronicznej wysyłając maila na adres: hello@madsocks.pl.

§ 9.
1. Kupujący może odstąpić od umowy, składając stosowne oświadczenie na adres mailowy: hello@madsocks.pl. Po złożeniu oświadczenia prosimy o odesłanie produktów na adres sklepu: "MAD" Magdalena Skubisz ul. Hanki Czaki 2 m. 136, 01-588 Warszawa, z dopiskiem: ZWROT w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia otrzymania przesyłki. Sklep nie odpowiada na wysłane zgłoszenie zwrotu, jest to jedynie informacja poglądowa.

2. Koszty związane ze zwrotem towaru w związku z odstąpieniem od umowy ponosi Kupujący.

3W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego w ciągu 14 dni.

4. Procedura zwrotu dotyczy produktu, który nie nosi śladów użytkowania (np. przybrudzenia, zapachu, przetarcia, rozciągnięcia itp.) spowodowane użytkowaniem produktu przez Kupującego. Produkt powinien posiadać wszystkie oryginalnie przymocowane etykiety i znajdować się w nienaruszonym opakowaniu. Prosimy też o dołączenie paragonu.

5. Procedura zwrotu nie dotyczy produktów wykonanych specjalnie na wymiar Klienta.


REKLAMACJA I WYMIANA TOWARU

§ 10.
1. W przypadku niewłaściwego rozmiaru/ koloru istnieje możliwość wymiany na inny rozmiar/kolor dostępny w sklepie internetowym www.madsocks.pl.

2. Zamiar wymiany należy zgłosić w terminie do 3 dni od otrzymania przesyłki wysyłając maila na adres: hello@madsocks.pl. Po przesłaniu maila, prosimy o odesłanie produktu na adres sklepu internetowego: "MAD" Magdalena Skubisz ul. Hanki Czaki 2 m. 136, 01-588 Warszawa z dopiskiem: WYMIANA

3. Po dokonaniu zgłoszenia wymiany, towar należy wysłać POCZTĄ POLSKĄ w tej samej kopercie, w której został wysłany (wówczas koszt będzie gratis) w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

4. Produkty do wymiany przyjmujemy wyłącznie w oryginalnym opakowaniu.

5. Procedura wymiany dotyczy tylko towarów będących w stanie nienaruszonym tzn. towar nie może nosić śladów użytkowania, musi zawierać wszystkie elementy, z którymi został dostarczony.

6. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą do nieuwzględnienia wymiany.

7. Towar należy odesłać wraz z dowodem zakupu (jeżeli był dołączony).

8. Przekroczenie w/w terminów będzie podstawą do nieuwzględnienia wymiany.

9. W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z umową bądź towaru uszkodzonego, należy zastosować procedurę REKLAMACJI. Prosimy przesłanie maila na adres: hello@madsocks.pl. Po przesłaniu maila i pozytywnym rozpatrzeniu przez nas reklamacji  prosimy o odesłanie produktu na adres sklepu: "MAD" Magdalena Skubisz ul. Hanki Czaki 2 m. 136, 01-588 Warszawa z dopiskiem: REKLAMACJA

10. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki od Kupującego zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).

§ 11.
1. Właściciel witryny nie odpowiada za treści przesłane przez inne osoby. Zabrania się przesłania treści naruszających przepisy prawa, dobre imię innych osób, dobre obyczaje lub treści powszechnie uznanych za obelżywe.

§ 12. 
1. W sprawach nieregulowanych w niniejszym regulaminie stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego i innych ustaw.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów